Tijdens de bijeenkomst 'Zorg voor een goed AVG-plan' wordt de AVG vanuit alle invalshoeken belicht.

Allereerst zullen Inspecteurs voor de Autoriteit van Persoonsgegevens, Rosali Snippe en Chris van Balen, ingaan op de verplichtingen die de AVG in algemene zin teweeg brengt en op de rol van de Autoriteit. Beide sprekers houden toezicht in de zorgsector en zullen hun specifieke ervaring in deze sector ook bespreken.

Vervolgens zal Petra Tolen als Projectleider Privacy bij de VU Amsterdam haar ruime ervaring in het oplossen van privacygerelateerde vraagstukken met ons delen. Voordat zij werkzaam was bij de VU Amsterdam, heeft zij bij de Autoriteit Persoonsgegevens als senior policy officer gewerkt. Samen met haar collega Tom Paffen zullen zij hun praktijkervaring met ons delen.

Ten slotte zal Bas Oostveen vertellen over de verschillende administratieve verplichtingen onder de AVG (in het bijzonder data-mapping) en een demonstratie geven van PrivacyPerfect.

Na deze drie inleidingen is er ruimte voor vragen en opmerkingen uit de zaal.

De bijeenkomst wordt afgesloten met een borrel.

Algemene ledenvergadering
Voorafgaand aan de themabijeenkomst (van 15:30 tot 16:00 uur) vindt een Algemene ledenvergadering plaats. Theo Schraven en Loubna Boufrach zullen worden voorgedragen als kandidaten voor de Raad van Bestuur. De themabijeenkomst vangt aan om 16:00 uur.

donderdag 23 november 2017

15.30-18.00 uur

Van Doorne N.V.
Jachthavenweg 121
1081 KM Amsterdam (route in .pdf)

Het programma start om 16.00 uur. De bijeenkomst zal worden afgesloten met een borrel.

Voor de goede orde maken wij u er graag op attent dat het voor elk lid altijd toegestaan is om een introducé mee te nemen naar onze themabijeenkomsten. Het thema van deze bijeenkomst zal met name interessant zijn voor compliance officers en bestuurders en managers die professionals in beweging willen krijgen compliant te werken.