Deze bijeenkomst staat in het teken van in het teken van het handen en voeten geven aan de compliancepraktijk.  Met als titel 'Je begrijpt het pas, als je het ziet: over gedrag, gedragsanalyse en gedragsinterventies' zal Jorik van Bijlert een lezing verzorgen. Jorik werkt bij de afdeling Nalevingexpertise van het Centrum voor Criminaliteitspreventie en Veiligheid. Hij is programmaleider van het wetenschappelijk onderzoeksprogramma Handhaving en Gedrag en heeft hij een jarenlange ervaring met de implementatie van gedragsinterventies bij toezichthouders en uitvoeringsorganisaties. In zijn voordracht plaatst hij motieven voor normnaleving in een breder perspectief en stelt zich de vraag hoe loyaliteit zich verhoudt tot controle. Ook geeft hij concrete handvatten voor de praktijk, waarbij hij put uit rijke ervaring uit het toezicht.

donderdag 18 mei 2017

16.00-18.00 uur

Dimence Groep
Nico Bolkesteinlaan 1
7416 SB  Deventer
(route in .pdf)

De bijeenkomst vindt plaats in De Steerne, op het terrein Brinkgreven (aangeduid als gebouw nummer 18). Als u met de trein komt, kunt u vanaf het station lopen (20 minuten), een NS-fiets huren (10 minuten) of een treintaxi nemen.

Het programma start om 16.00 uur. De bijeenkomst zal worden afgesloten met een borrel.

Voor de goede orde maken wij u er graag op attent dat het voor elk lid altijd toegestaan is om een introducé mee te nemen naar onze themabijeenkomsten. Het thema van deze bijeenkomst zal met name interessant zijn voor compliance officers en bestuurders en managers die professionals in beweging willen krijgen compliant te werken.